Gurah Kewanitaan ( Vargina )


Pengasas Produk dan Pembekal Semburan Wanita terbesar kepada Menjaro
Beliau Boleh di Hubungi di Talian Hp: 016 8300614
http://www.semburanwanita.com/






SARANAN UNTUK PEMBANGKITAN CINTA KEPADA SUAMI

Formulasi herba dari 2 kebudayaan silam Jawa Timur dan Jawa Barat

‘‘kewanitaan langsung terasa sempit, kesat, legit bahkan serasa dipijit walau tak harus dijepit’


Satu kaedah rawatan kuno di zaman kerajaan Keraton di Tanah Jawa. Dalam satu minggu, kewanitaan langsung terasa sempit, kesat, legit bahkan Serasa dipijit walau tak harus dijepit’. Itulah keampuhan dari perpaduan antara bahan alami dengan Asmara Tantra. Demikian petikan dari Perimbon Jawa Kuno karangan Pak Powordi Solo Kartasura. Di samping mengeluarkan lendir yang bersarang di dalam Vargina ia juga mampu menambahkan kenikmatan seks yang sungguh menakjubkan dan luar biasa. Dan semestinya anda berpuas hati dan pastinya suami anda akan tertanya-tanya di mana anda memperolehi kesaktian seks kuno itu tadi.


Antara keampuhan produk ini ialah:

i. Bagi wanita yang cukup usia matang kadang kala keputihan dan bau yg kurang enak sering menghantui mereka Semburan Wanita ini insyaallah dapat menghilangkan masaalah ini. Wanita yg usia meningkat senja lendir yg berbau hancing dan busuk merupakan masaalah dalam perhubungan suami isteri. Tawanlah hati suami anda dengan Semburan Wanita ini. Vargina anda akan menjadi kesat dan panas ....juga akan berbau harum. Cubalah amalkan Semburan Wanita ini untuk kesejahteraan kehidupan rumah tangga anda.


Banyak jalan menuju kebahagiaan. Dalam urusan rumahtangga, ramai suami dan

isteri yang telah mencuba berbagai-bagai cara untuk meraihkan kebahagiaan

rumahtangga yang hakiki. Salah satu upaya mempertahankan kebahagiaan suami isteri itu adalah dengan memerhatikan kepuasan hubungan seksual bersama. Pokok pangkalnya ialah suami isteri tidak boleh saling egois tetapi saling bantu membantu.


Salah satu usaha ialah dengan memelihara organ intim masing-masing, yang tentunya tidak boleh diabaikan begitu sahaja. Ini bererti alat kelamin harus sentiasa berada dalam

keadaan bersih, dirawat dan prima. Di kalangan wanita salah satu cara untuk merawat organ intim mereka ialah dengan melakukan ’gurah’. Gurah bermaksud membersihkan kotoran atau lendir-lendir yang terdapat dalam organ tubuh untuk dinyahkan dari organ intim

keluar agar organ intim menjadi sihat. Berbagai kaedah penggurahan telah diperkenalkan di tanah air kita Malaysia yang melibatkan berbagai ramuan herba dan yang paling diminati oleh ramai kaum hawa ialah Semburan Wanita.


Perkara ini tidak menghairankan kita kerana setiap

wanita pasti menginginkan organ kewanitaan yang mempunyai otot yang

kuat,mencengkam dan sihat. Keadaan vagina seperti ini menjadi idaman ideal bagi

setiap wanita. Mereka yang memiliki organ vagina seperti itu pasti tampil lebih

percaya diri. Sebaliknya bagi wanita yang merasakan organ vaginanya tidak

sempurna akan berusaha untuk mencari tempat pengubatan sebagai usaha memulihkan

keadaan vaginanya.


Sudah bukan menjadi rahsia lagi, Kohar Pengasas Pusat

Rawatan Menjaro Aura, Kuala Lumpur sudah mendapat tempat di hati

kebanyakan wanita khususnya yang telah mengguna Gurah Vagina dan pernah

membuktikan kedahsyatannya. ”Gurah Vagina sendiri merupakan hasil dari berbagai

ramuan tradisional berkhasiat warisan nenek moyang kita. Kalau di Mesir adanya

Ratu Cleopatra yang terkenal dengan mandian susu untuk awet muda maka keampuhan

Gurah Vagina yang telah lama diperkenalkan oleh saya juga tiada kalahnya” ujar

Kohar.


Bahkan dalam perkara-perkara tertentu, Semburan Wanita mempunyai kelebihan tiada tandingannya. Mengikut Kohar dengan melakukan penggurahan secara istiqamah/rutin dan teratur, insyaAllah keadaan kewanitaan seorang wanita akan pulih seperti sediakala, tidak kalah dengan miliknya seorang perawan. ”Kerana itu tidaklah keterlaluan jika dikatakan bahawa Semburan Wanita mampu mengembalikan keperawanan seorang wanita!” ujar Kohar tersenyum optimis dengan produk keluarannya.


Beliau mengatakan bahawa ramai kaum ibu dari seluruh pelusuk negara termasuk Singapura dan Brunei telah menggunakan Semburan Wanita dan hasilnya amatlah memberangsangkan. ”Mereka semua tidak perlu datang ke tempat saya. Saya akan poskan produk tersebut untuk kegunaan samada 15 hari atau 30 hari atau 100 hari.


Semburan Wanita yang dihasilkan dari beberapa ramuan herba-herba tempatan biasanya akan bekerja secara sistematik, merangsang otot-otot lingkar vagina untuk berkontraksi secara hebat. Gerakan yang dihasilkan mirip gerakan meramas dan mencengkam. Seorang wanita yang memiliki otot kewanitaan yang dahsyat seperti ini tentunya akan mampu memuaskan pasangannya.


Selain dari itu, Semburan Wanita juga mampu untuk mengatasi masalah berbagai penyakit kewanitaan seperti keputihan dan lendir yang berlebihan sehingga menjadikan vaginanya lembab dan tidak terlalu kering, kesat, segar dan tidak berbau. Keadaan kewanitaan seperti inilah yang sering didambakan oleh kaum Hawa dan akhirnya mereka akan merasa lebih percaya diri, tenang dan mantap, apalagi sewaktu melayani Sang Suami. ” Perkara ini mungkin nampak seperti khayalan tetapi ianya adalah satu kebenaran. Saya pernah merawat seorang wanita yang sudah berusia 80 tahun. Dengan menggunakan Semburan Wanita untuk 30 hari, beliau telah melapurkan kepada saya bahawa suaminya telah merasai suatu kelainan pada vaginanya seperti beliau kembali dara”.


Beliau mengatakan bahawa ramai wanita-wanita yang menggunakan Semburan Wanita telah memberikan testimoni yang memberangsangkan. ”Tidak kurang yang datang kepadanya sambil menangis-nangis kerana hendak diceraikan oleh suami atas alasan vagina mereka longgar, berair, mengeluarkan bau yang busuk, bernanah. Setelah menggunakan Semburan Wanita, rumahtangga mereka sirna kembali” ujar Kohar.


Semburan Wanita bukan sahaja untuk keperluan organ kewanitaan tetapi ianya

juga adalah untuk memulihkan saraf-saraf yang masuk angin dan

memulihkan tenaga setelah penat bekerja seharian.


1)Puan Rahimah usia 40thn dari Kota Kinabalu, Sabah – setelah dirawat dan

mengguna Semburan Wanita selama beberapa minggu, suaminya yang sering menjauhkan

diri telah kembali ke pangkuannya.


2)Puan Rohaizah usia 35thn dari Shah Alam – suami dah nak ceraikannya kerana

dikatakan bahawa vaginanya seperti kacau teh. Puan Jamilah mempunyai anak 5

orang. Setelah menjalani rawatan dan menggunakan Semburan Wanita selama 2 minggu,

suaminya membatalkan kes penceraiannya kerana dikatakan isterinya dah kembali

seperti ‘dara’


3)Cikgu Rohaya – dengan tersenyum lebar memberitahu bahawa suaminya terkejut besar kerana beliau seolah-olah perawan semula hasil masa seminggu sahaja.