Cd Subliminal Mp3 Bismilah

Cd Subliminal Mp3 Bismilah


Merupakan sebuah pesanan atau isyarat yang diberikan kepada minda bawah sedar dikala gelombak otak berada pada apa-apa situasi, Beta ataupun Alpha tidak menjadi masaalah, Subliminal melampaui persepsi normal minda sedar manusia.


Mesej atau pesanan yang diberikan kepada minda bawah sedar adalah berlainan sekali dengan pesanan yang diberi dalam saranan hypnosis. Sebab pesanan dari subliminal tidak dapat ditafsirkan oleh minda sedar. Pesananya hanya dapat di tafsirkan oleh minda bawah sedar dalam bentuk tindakan.


Sebagai contoh, fenomena telepati sebuah sumbang saran yang diberikan dengan kekuatan niat dan gelombang minda untuk mempengaruhi alam bawah sedar seseorang.


Cd Subliminal Mp3 Bismilah , dibuat dalam bentuk wave Alpha / Theta untuk memasukan gelombang bismilah kedalam minda manusia. Kita semua sedia maklum bahawa dalam diri manusia tertanam sifat-sifat mulia “ sifat Rahman dan Rahim”. Sifat-sifat mulia ini terkunci erat dalam sanubari manusia dan hanya menjadi sebuah gagasan mulia dalam kehidupan, hanya gagasan mulia.


Walaupun kita cuba menerapkan sifat ini dalam kehidupan tetapi masih tidak menjadi sebuah tindakan.CD ini mampu membuka ikatan minda, seterusnya mengetar kan hati nurani anda.

Kadang-kadang kita menangis dalam hati , “ kenapa aku sukar untuk membuat sebuah kebaikan, sedangkan aku mencuba untuk kearah itu.


Sebagai contoh gerakan reflek tentang diri kita yang dapat saya berikan disini_ Sewaktu kita menonton sebuah filem yang menarik tiba-tiba di paparkan siaran azan menandakan tibanya waktu solat, tanpa kita sedari timbul sebuah perasaan yang tidak selesa”.

Nah ini menandakan bahawa minda bawah sedar kita tidak dapat menerima situasi tersebut.


Saya pernah menerima sebuah email, yang meminta bantuan saya, bagai mana untuk mengubah perangai dari sedarhana kepada luar biasa baik. Beliau telah mengikuti berbagai perlatihan kerohanian termasuk aliran tarikat, zikir dan aliran kebatinan. Tujuanya tiada lain hanya untuk mendapat sentuhan batin apabila berzikir. Merasai kemanisan zikir, merasakan kehadiran Allah dalam hatinya dan mengubah perangai kepada lebih baik.


Dengan persaaan rendah hati kami memperkenalkan anda dengan sebuah teknologi kuno diberi nafas baru dalam bentuk subliminal. Apa yang perlu anda lakukan adalah mendengarkan cd ini setiap hari dan anda dapat rasakan perubahan sikap anda kearah positif berkat ayat bismilah yang di install kan kedalam minda anda dalam bentuk subliminal.


Manfaat


CD Subliminal mp3 Bismilah

Menenangkan Hati

Membangkitkan kepekaan batin

Mempermudah keberhasilan mengamalkan amalan kerohanian

Ketenangan dalam solat

Mudah menangis bila membaca ayat al quran

Membangkitkan perasaan cinta dan kasih kepada orang

Mempercepatkan mendapat “ Alpha dalam Zikir”

Membangkitkan kekuatan kesembuhan atau reiki

Mudah fokus dalam solat.

Menghilangkan cinta dunia yg melampau

Memancarkan aura bismilah dalam diri.

Anda merasakan keinsafan yg luar biasa.

Kalimah bismilah terngia-ngia dijiwa mu

Hati terdorong kearah kebaikan disebabkan kalimah bismilah dimasukan kedalam minda anda secara rela maupun terpaksa.

Harga Rm90.00